طراحی سایت و یوتیوب

درباره طراحی سایت و اقدامات بعد از آن مقالات زیادی منتشر کرده ایم . در سال 2018 قرار داریم و ویدیو به یکی از بخش های پربازدید برای جذب کاربر در سایت است . حال سایت youtube یکسایت اشتراک گذاری ویدئوست که به شما این امکان را میده که بصورت رایگان، ویدئو های تبلیغاتی و غیره خودتون را با کل جهان به اشتراک بگذارید.

حالا در زیر به دلایلی اشاره میکنیم که چرا شما به یک کانال (یک حساب کاربری) در سایت یوتیوب نیاز دارید:

راه اندازی یک کسب وکار بعد از طراحی سایت

شما نمی تونید وب سایتی را پیدا کنید که بگه ما دیگه بازدیدکننده جدید و بیشتر نمیخوایم و یا اینکه نیازی به راه اندازی یک بیزینس جدید نداریم. شما و هر کس دیگه ای میتونه در یوتیوب محصولات جدید خودش و یا حتی برند خودش را با یک ویدئو معرفی کنه. فقط توجه داشته باشید که تهیه این ویدئو خیلی مهمه. به طور مثال خود شما حوصله دارید یک ویدئو تبلیغی خیلی طولانی را ببینید؟ پس سعی کنید که محصولات و خدماتتون را به بهترین شکل در یک ویدئو معرفی و ارائه کنید. مطمئن باشید که یوتیوب میتونه یکی از راه کارهای مفید در زمینه تجارت الکترونیک شما باشه.

افزایش بازدید برای طراحی سایت

شما بوسیله یوتیوب میتونید بازدیدتون را افزایش بدید. هرچه قدر بازدید ویدئو های یوتیوبتون بیشتر بشه، در نتیجه بازدید سایتتون بیشتر میشه و همچنین طبق گفته خود گوگل، از اونجاییکه گوگل به ویدئو های یوتیوب هم در رنکینگ سایت ها امتیاز میده، این امر باعث میشه که رتبه سایتتون در گوگل هم افزایش پیدا کنه. به همین دلیل خیلی از سایت ها به خرید لایک و بازدید برای ویدئو های یوتیوبشون روی اوردن.

شما برای اینکه بازدید ویدئوتون را افزایش بدید میتونید ویدوئو هایی در مورد نحوه کار کردن با محصولتون یا توضیح مختصر و مفید در مورد خدماتتون را برای کاربران قرار بدید. البته فیلم های آموزشی کوتاه هم بسیار پر بازدید هستند. همچنین در این زمینه می توانید کتاب افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب را هم مطالعه کنید.

پرسش و پاسخ های ویدیو مرتبط با سایت و طراحی سایت شما

شما میتونید سوالات کاربراتون را در یک ویدئو پاسخ بدید و در اختیار همه قرار بدید. این روشیه که خیلی از آدم های معروف تو جهان دارند انجام میدن و خیلی هم خوب جواب داده. چون با صدا و تصویر خیلی بهتر میشه منظور را رسوند تا در قالب متن. در سایت سئو هم در نظر داریم که حتما این قسمت را راه اندازی کنیم.

لینک های مرتبط

 

منبع: پارسی کدر