طراحی سایت جوملا

در دنیای امروز که بیش از40 درصد مردم ایران از بستر اینترنت استفاده میکنند و هر روز به تعداد این کابران نیزاضافه میشود داشتن یک وب سایت مناسب با طراحی سایت مناسب میتواند شما صاحبان مشاغل را یاری رساند تا از فرصت، بهترین استفاده را ببرید و به معرفی محصولات خود بر روی بستر اینترنت بپردازید. ما برای داشتن سایت نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا هستیم که میتوان گفت نرم افزارهای مانند: وردپرس، جوملا، دروپال از این دسته نرم افزارهای مدیریت محتوا نیز به شمار می آیند. جوملا پس از وردپرس میتوان گفت دومین نرم افزار مدیریت محتوا محبوب در ضمینه طراحی سایت به شمار میرود. امکانات جوملا در ضمینه طراحی سایت بسیار گسترده بوده و میتوان توسط آن زمینه طراحی سایت هایی با ابعاد شرکتی و تجاری را محیا نمود. در این سیستم مدیریت محتوا شما امکانات بسیار بالای داشته اید که میتوان از جمله آنها به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات

جوملا دارای پنل مدیریتی بسیار گسترده ای بوده که درآن شما میتوانید به آسانی به ایجاد صفحه درسایت خود و ایجاد منو و ویرایش محتوا های مختلف در آن بپردازید . جوملا در ایجاد محتوای صفحه های خود از مفهومی با نام ماژول استفاده میکند که شما میتوانید به وسیله آن سطوح دسترسی خود را برای کاربران مختلف تعیین کنید.

افزونه های جوملا

جوملا دارای بالغ بر هزاران افزونه میباشد که ما میتوانیم از آنها درابعاد شرکتی و تجاری استفاده کنیم که علاوه بر آن، ما در ضمینه افزونه در جوملا این قابلیت را دارا هستیم که میتوانیم برای آن افزونه مورد نظر خود را طراحی کنیم. و به راحتی میتوانیم در طراحی سایت خود در آینده امکانات دلخواه خود را به آن اضافه کنیم.

به روز رسانی جوملا

جوملا با دارا بودن تیم طراحی بسیار قوی خود به صورت منظم در حال دریافت بسته های به روزرسانی در فواصل زمانی مناسب بوده است و ما به راحتی میتوانیم این به روزرسانی ها را در قالب بسته بروزرسانی سایت در پنل مدیریتی خود دریافت و نصب نموده و از آن استفاده نماییم.

پشتیبانی از چند زبانی

شما به وسیله جوملا میتوانید طراحی سایت چند ربانه مناسبی را داشته باشید. زیرا در جوملا این گزینه بسیار مناسب توسط تیم های ترجمه مختلف رعایت شده است و در قالب های آن شما میتوانید به آسانی با نصب افزونه های مورد نیاز خود به گزینه پشتیبانی از چندین زبان در سایت خود دسترسی داشته باشید.

سئو در جوملا

جوملا به صورت پیش فرض درهسته طراحی خود دارای امکانات متنوعی در ضمینه سئو سایت بوده است که علاوه بر آن شما میتوانید با نصب افزونه های موجود در سایت جوملا در ضمینه سئو و اعمال تنظیمات مناسب بر روی آنها به سئو سایت مناسب برای خود برسید. که در این ضمینه جوملا در طراحی سایت های خود افزونه های بیشماری داشته است.

امنیت جوملا

در هر نرم افزار مدیریت محتوای طراحی سایت شما افزونه های خواهید داشت که توسط خود تیم جوملا و یا توسط توسعه دهندگان غیر رسمی این نرم افزار تهیه گردیده اند. که پس از گذشت مدت زمانی از طول عمر این افزونه ها به خطر افتاده و کد نویسی آنها دچار ضعف شده اند و به بروزرسانی نیاز داشتند که در این ضمینه نرم افزار مدیریت محتوای جوملا با تضمین طراحی سایت های خود در ضمینه بروزرسانی افزونه های خود خوشبختانه این امر را مرتفع ساخته و نیازی به نگرانی در این ضمینه نبوده است.

طراحی قالب جوملا

سیستم های مدیریت محتوایی مانند جوملا دارای تعداد بیشماری قالب از نظر طراحی بوده اند و شما به آسانی میتوانید با مراجعه به سایت خود جوملا از این نمونه تم ها برای طراحی سایت خود استفاده نمایید. با این حال ما این بستر را بر روی جوملا داشته ایم که میتوانیم به صورت راحت با کمی تسلط به زبان های برنامه نویسی قالب دلخواه خود را بر روی آن طراحی کنیم.

هزینه طراحی سایت جوملا

طراحی سایت به وسیله جوملا و سایر نرم افزار های مدیریت محتوا در مقایسه با طراحی های اختصاصی بسیار پایین بوده است و دلیل آن وجود نیازهای شرکتی و یا شخصی به صورت از پیش تعریف شده در این سیستم مدیریت محتوا میباشد.

سفارش طراحی سایت جوملا

اگر جوملا را به عنوان نرم افزار مدیریت محتوای مناسب برای طراحی سایت خود برگزید اید هم اکنون میتوانید با تماس با ما سفارش خود را ثبتکنید.

لینک های مرتبط