طراحی سایت وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای برای طراحی سایت میباشد. این نرم افزار به صورت رایگان بر روی بستر اینترنت قرار دارد که به شما این امکان را میدهد هر نوع سایتی را که مد نظر خود هست را بتوانید به آسانی بر روی آن پیاده سازی کنید. تنها با کمی تسلط درPHP میتوانید قالب های این نرم افزار مدیریت محتوا را طراحی نصب و ویرایش کنید.

شما برای نصب این نرم افزار میتوانید وارد لینک زیر http://wordpress.org  شده و آن را بر روی هاست خود نصب و راه اندازی کنید در ادامه به برخی از امکانات این نرم افزار اشاره میکنیم:

امنیت

نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس دارای امنیت بالایی از نظر افزونه های خود بوده و شما میتوانید به آسانی طراحی سایت خود را با بروزرسانی هایی که توسط تولید کننده های وردپرس در دسترس قرار میگیرد بروزرسانی کنید و آنها را از هک و غیر فعال شدن دور نگه دارید.

افزونه های ورد پرس

ورد پرس به دلیل محبوبیتی که دارد، دارای بیش از 42 هزار افزونه مختلف در ضمینه های گوناگون میباشد که به راحتی میتواند نیازهای شما را برآورده نماید و به آسانی میتوانید هر افزونه را از طریق سایت وردپرس دانلود و بر روی طراحی سایت خود در قسمت افزونه ها نصب و راه اندازی کنید.

سفارشی سازی در وردپرس

وردپرس به دلیل متن باز بودن خود و رعایت اصول و استانداردهای سایت نویسی و استفاده از زبان برنامه نویسی PHP به راحتی در آینده قابل ارتقا بوده است و شما به آسانی میتوانید آن را بسته به نیازهای خود سفارشی سازی کنید و این ویژه گی باعث میشود تا بسیاری از توسعه دهندگان CMS  بر روی این نرم افزار مدیریت محتوا کار کنند.

سئو

در ضمینه سئو نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس با بهبودهای هسته خود توانسته محبوبیت زیادی را به خود کسب کند و شما به آسانی میتوانید با نصب افزونه های مختلفی که در سایت وردپرس در ضمینه سئو سایت قرار دارد نرم افزار خود را بهینه سازی کنید و در نمایش های بالای گوگل قرار بگیرید.

قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت به وسیله نرم افزار ورد پرس به دلیل وجود امکانات تجاری و شخصی از پیش تعیین شده است در آن نسبت به طراحی به صورت اختصاصی پایین تر و مقرون به صرفه تر برای یک استارت آپ میباشد.

لینک های مرتبط