طراحی سایت خودرو

یکی از بزرگترین مشاغلی که تا به امروز توانسته مشتریان ثابت خود را در طول دوره های متمادی داشته باشد خرید و فروش خودرو میباشد. خرید فروش خودرو یکی از پر درآمد ترین مشاغل بود است که با گذر زمان زیبایی و کارآمدی خود را حفظ کرد است و در حال حاضر به عناوین مختلفی توسط افراد و یا شرکت ها ارائه میگردد که شامل: خرید خودرو ،فروش خودرو، اجاره خودرو و … میباشد حال شما تصور این را بکنید با یک طراحی سایت مناسب برای خود میتوانید چه طیف گسترده ای از مشتری را برای خود داشته باشید در اینگونه طراحی سایت شما میتوانید امکانات خاصی را برای سایت خود فراهم کنید که برخی از آنها میتواند شامل موارد زیر باشد.

ایجاد گالری تصاویر خودرو

در این قسمت شما میتوانید با ایجاد یک گالری تصویر از خودروهای موجود خود به معرفی خودروهای خود پرداخته که کاربران بتوانند با ورود به سایت شما و مشاهده خودرو مورد نظر بتوانند توضیحات خودرو را مطالعه کنند و از قیمت به روز خودرو مطلع شوند و در صورت نیاز به خرید خودرو به صورت اینترنتی بپردازد.

اجاره خودرو

شما در این قسمت از سایت خود میتوانید با قرار دادن انواع خودروهای موجود خود بر روی سایت به کاربرانی که به خودرو به صورت نیازی برخورد میکنند خودرو خود را کرایه دهید حال میتوانید این روش به این صورت باشد که شما خودرو مورد نظر خود را به صورت با راننده و یا بدون راننده به شخص مورد نظر که خودرو دلخواه خود را در سایت انتخاب کرده اجاره دهید .

برگزاری مزایده

در این حالت شما میتوانید در سایت خود خودرویی را برای فروش قرار بدهید و کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند بتوانند با مشاهده خودرو و پیشنهادات خود با بالاترین قیمت صاحب خودرو مذکور شوند و بسیاری امکانات دیگر.

در صورتی که شما قصد طراحی سایت خودرو را دارید میتوانید با تماس با ما از مشاوره رایگان در این ضمینه بهره برده و بهترین انتخاب را برای خود برگزینید.

لینک های مرتبط