دامنه در حقیقت نام وب سایت شما می باشد که از دو قسمت نام و پسوند تشکیل شده است. پسوندهای بین الملی رایج عبارتند از .com ، .net و .org که دارای مصارف عمومی می باشند و هر یک به ترتیب معرف سایتهای تجاری (Commercial) ، شبکه (Network) و سازمانی یا غیر انتفاعی (Organization) می باشند. در ثبت این دامنه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی نامها با اولویت درخواست ثبت می شوند و برای مدت یک تا ده سال (قابل تمدید) با توجه به حق الثبت پرداختی معتبر می باشند.
منظور از دامنه یا دامین (به انگلیسی domain)، همان آدرس اینترنتی است. بله! همان آدرس‌هایی که برای باز کردن یک سایت در اینترنت وارد می‌کنید. برای مثال، آدرس اینترنتی سایت شرکت گلهای اندیشه، www.golha.net است.
شما عزیزان در شهر اصفهان می توانید دامنه مورد نظر خود را بصورت آنلاین ثبت نموده و از خدمات ثبت آنلاین هاست و طراحی سایت نیز برخوردار شوید. ثبت دامنه آنلاین در شهر تهران از خدمات ویژه این شرکت میباشد.

نام پسوند دامنه توضیحات پسوند دامنه قیمت ثبت سالانه ثبت آنلاین دامنه
irدامنه ir. مخصوص كشور ايران مي باشد.9000
ثبت آنلاین دامنه
comدامنه عمومي com. يکي از رايج ترين دامنه هاي اينترنتي مي باشد.150000ثبت آنلاین دامنه
netدامنه عمومي net. يکي از رايج ترين دامنه هاي اينترنتي مي باشد.165000ثبت آنلاین دامنه
orgدامنه عمومي org. يکي از رايج ترين دامنه هاي اينترنتي مي باشد.165000ثبت آنلاین دامنه

به غیر از موارد فوق، بیش از 700 پسوند مختلف جهت ثبت اسامی قابل استفاده میباشند. جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
منشور رفتاری: موسسه گلهای اندیشه از سال 2002 تاکنون خدمات ثبت دامنه انجام میدهد و در این مدت مشتریان این مجموعه همواره مالکیت تام الاختیار دامنه شان را در اختیار داشته اند.