طراحی سایت تجاری

یکی از بزرگترین منابعی که در حال حاضر برای راه اندازی کسب و کاری مطمئن میتواند مورد اعتماد باشد و هر روز بر تعداد مشتریان آن نیز افزوده میشود بستر اینترنت است . صاحبان مشاغل بزرگ که میخواهند کالا و یا خدمات خود را در این بستر عرضه کنند میتوانند با طراحی سایتی مناسب به این بستر ملحق شوند  و از افرادی که از این طریق خریدهای خود را انجام میدهند بهترین استفاده را برده و آنها را جذب خود کنند. اما نکاتی را نیز در اینگونه طراحی سایت باید رعایت کرد، در این نوع طراحی که با طراحی سایت معمولی بسیار متفاوت است شما باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بتواند در ضمینه شغلی شما تمام نیازهای کاربری را که به سایت شما جهت خرید کالا و یا دریافت خدمات مراجعه میکند را برطرف سازد برای این امر شما در طراحی سایت خود باید طراحی سایت تجاری را مد نظر قرار بدهید.

هدفمند سازی مشتری

در اینگونه سایت ها از هنگام ورود کاربر به سایت تا زمانی که کاربر سبد خرید خود را از طریق پرداخت آنلاین کامل میکند کاربران باید دارای هدفی از قبل مشخص شده باشند تا بتوانند طبق آن پیش رفته و خرید خود را تکمیل کنند.

پیشنهادات ویژه

یکی دیگر از تفاوت هایی که اینگونه طراحی سایت با وب سایت هایی با طراحی معمولی دارند در نگاه اول جذب کردن آنها میباشد به اینصورت که شما در اینگونه سایت ها در صفحه اصلی آن باید برای کالا و یا خدمات پرفروش بازار تخفیفات خاصی قائل شوید تا مشتری با ورود به سایت شما به محض مشاهده کالا و یا خدمات مورد نظر به سراغ آن رفته و خرید خود را انجام دهد و بدون هیچگونه سردرگمی در سایت با چند کلیک به کالا و خدمات خود بتواند دسترسی داشته باشد.

تخفیفات ویژه

از موارد دیگر در اینگونه سایت ها میتوان به تخفیفات ویژه در این سایت ها اشاره کرد به صورتی که بر فرض مثال کاربری که در سایت شما عضو بوده و به خرید از سایت شما میپردازد دارای امتیازات خاصی باشد و از تخفیفات ویژه ای برخوردار شود و یا سفارشات وی به صورت رایگان برای وی ارسال شود تا متمایز بودن از دیگر مشتریان را نیز حس کرده که این امر باعث بازخورد بالای سایت و نوعی تبلیغ در جلب مشتری برای وب سایت مورد نظر میباشد .

بحث و تبادل نظر

از دیگر تمایز ها میتوان به بحث و تبادل نظر در مورد کالا و یا خدمات ارائه شده در سایت توسط مشتریان اشاره کرد که مشتریان به صورت انلاین میتوانند در مورد محصولات و خدمات ارائه شده در سایت شما به بحث و رای دهی بپردازند که راندمان کاری سایت شما را بسیار بالا برده و موارد بسیار دیگر که در این ضمینه باید رعایت گردد .

در صورتی که تصمیم به طراحی سایت تجاری خود کردید میتوانید با تماس با ما و در یافت مشاوره رایگان در این ضمینه بهترین انتخاب را برای خود برگزینید .

لینک های مرتبط