هاست دایرکت ادمین

پنل هاست دایرکت ادمین در کنار پنل هاست سی پنل، دو پنل محبوب هاست می باشند که بر روی لینوکس نصب می شوند. و درعین حال بسیار ساده و برای کاربری خدمات هاست در دنیا میباشند. از دلایل انتخاب دایرکت ادمین می توان به سرعت بالا درهنگام کار و عدم محدودیت برای کاربران ایرانی نیز اشاره کرد. در کنترل پنل دایرکت ادمین شما می توانید به آسانی از محتوای خود نسخه پشتیان تهیه کرده و به آسانی به هاست دیگری انتقال دهید. این نوع هاست به دلیل نصب بر روی لینوکس دارای پایداری و امنیت بسیاری می باشد که شما با اطمینان خاطر میتوانید طراحی سایت خود را بر روی آن قرار دهید.

امنیت بر روی پنل دایرکت ادمین

 در صورتی که تنظیمات امنیتی سرور به درستی انجام شده باشد و پلاگین های امنیتی مانند فایروال بر روی دایرکت ادمین نصب شده باشد این پنل ازامنیت بسیار بالایی برخورداراست.

سرعت پنل هاست دایرکت ادمین

 با توجه به استفاده بسیار کم دایرکت ادمین از منابع و ساده بودن طراحی آن، این کنترل پنل از سی پنل و پلسک بسیار سریعتر میباشد .

 امکانات دایرکت ادمین

 کنترل پنل دایرکت ادمین در سه سطح admin ,reseller و userعرضه میگردد .

سطح admin دایرکت ادمین :

توسط این قسمت می توانید سرور را مدیریت  کنید. نمایندگی هاست ایجاد کنید و آنها را مدیریت کنید. تمام کاربران را مدیریت و تمام مواردی که مربوط به مدیریت سرور می باشد در این قسمت قابل دسترسی می باشد.

سطح reseller دایرکت ادمین :

این قسمت نماینده های هاست می توانند اکانت هاست ایجاد کنند و آنها را مدیریت کنند.

سطح user دایرکت ادمین :

این قسمت کاربرهای معمولی می توانند فضای خود را مدیریت کنند. مانند: ایجاد و مدیریتftp ، ایمیل، فایل ها، دیتابیس،....

لینک های مرتبط